joi, 23 februarie 2012

Prima zi

       Am început să scriu în primul meu blog cu sufletul plin de mânie,e mânia unei românce care se întoarce de la muncă și vede în jurul ei doar fețe triste ,asemeni negrilor care lucrau ca sclavi pe plantații nesfârșite de bumbac,visînd doar la libertate și bucuria de a trăi.                  Locuiesc într-un sat la poalele Munților Apuseni și lucrez la școală ,ca învățătoare.Mi-a fost tare dragă meseria mea încă de mică,admirându-i pe dragii mei învățători și profesori de la ,,generală”pentru tot ceea ce ne-au învățat ,dar mai ales pentru că ne-au insuflat dragostea pentru muncă,neam și țară. Aș vrea să mă bucur că trăiesc în România !Îmi iubesc țara ,dar urăsc trădătorii,acești politicieni care ne conduc spre cea mai gravă criză din istoria noastră.   Cum e posibil ca o mână de analfabeți și profitori să ne arunce într-o prăpastie atât de mare,ne scad salariile, prețurile cresc alarmant,am citit azi că prețul combustibilului a crescut a patra oară in acest an (e doar februarie!),ei dorm în Parlament și noi ne uităm la ei cum votează legi și decrete importante la care ,de cele mai multe ori, nu-i știu nici titlul.Suntem datori copiilor noștri care nu mai știu în ce direcție e calea cea bună. Frați români,nu mai suportați atâta umilință,avem dreptul la o viață demnă ! Împreună suntem puternici și putem schimba lumea,trebuie doar să ne dorim asta! Toate popoarele continentului european au reacționat la măsurile dure luate și au reușit multe,chiar și grecii acționând cu revolte de o duritate extremă și cărora UE le-a scăzut din datorie. Cred în forța curată a poporului român!Împreună suntem puternici și putem schimba lumea !Acum e momentul, nu trebuie să mai treacă 20 de ani.....Ce părere aveți?
Ce verde e Valea Onilă-Luncasprie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu